Завдання:
За роки роботи компанія придбала репутацію відповідального і поважного постачальника. Водночас її логотип дещо втратив актуальність.
З'явилася необхідність зробити його більш сучасним, особливим і при цьому впізнаваним.
Green Forest Market (Бруклін, США). Компанія займається продажем органічних продуктів, в тому числі продуктів харчування. Робить акцент на якість, натуральність, екологічність.
За роки роботи компанія придбала репутацію відповідального і поважного постачальника. Водночас її логотип дещо втратив актуальність.
З'явилася необхідність зробити його більш сучасним, особливим і при цьому впізнаваним.
В одній з концепцій, яку ми запропонували, логотип повинен був змінитися радикально
Замовник повідомив, що його цільова аудиторія - всі групи населення. Додаючи в назву замість О стилізовану моркву, ми хотіли привернути увагу активної молоді, в тому числі сімей з дітьми. Натуральні продукти - це правильно, але правильне не повинно бути нудним.
Для нашої забавної моркви вибрали спокійний помаранчевий колір. Він не суперечить позиціонуванню Green Forest як надійної компанії, але додає легкості та позитиву.
Мінімалістичне зображення коренеплоду в геометричному стилі - півколо і три листочки-промені - перегукується із зображенням сонця, що сходить.
Разом зі слоганом Live to Growth такий візуальний якір доповнює логотип новим змістом.
Попри лаконічність малюнка, він відкриває багато можливостей для візуальних рішень: і як самостійний оригінальний принт, і як носій третього кольору у фірмовому стилі.