Задача та виклик
Tell звернулися до Rocketmen agency із задачею створити лого та візуальну айдентику,
що передасть все різноманіття експертиз та місію компанії про поширення ідей.
Tell – це компанія, яка допомагає проєктам бути гучними та побаченими, організовує діджитал супровід проєктів будь-якої складності та повністю закриє задачі трансляції, освітлення та звуку.
Tell звернулися до Rocketmen agency із задачею створити лого та візуальну айдентику,
що передасть все різноманіття експертиз та місію компанії про поширення ідей.
Rocketmen agency настільки глибоко вдалися в дослідження продукту Tell, що дісталися до самої його основи – до фізики – природи світла, кольору та звуку.
І це виявилося дійсно надихаючим – тут і виникла....
Надихнувшись тим, як розсіюється світло проєктора, як поширюються частотні хвилі, аудіо та відеосигнали,
Rocketmen agency об’єднали їх в єдиний символ.
Так літера “е” в назві компанії стала виразним елементом лого, символом поширення ідей.
Ми використали три основні кольори у логотипі, що доповнюють один одного.
Червоний привертає увагу, жовтий пробуджує позитивні емоції
і фіолетові відблиски — нестандартний підхід.
Цей колір каже, що людські цінності понад усе.
У рекламі заспокійливий фіолетовий колір впливає на тім'яні частки і дає можливість продуктивної концентрації.