Дизайн комерційної пропозиції

Якщо конкуруючі компанії часто готують середньосортний буклет з мінімальним переліком інформації про себе, то вам слід підійти до цього питання більш серйозно, як це роблять  великі компанії.
 

Маркетинг-кіт: визначення та функції

 
Маркетинг-кит - це документ, що ідентифікує компанію, що створюється для поширення клієнтам для ознайомлення. Не варто плутати дане поняття з комерційною пропозицією, оскільки перший документ - це промо-інформація про компанію, її переваги, товари і послуги, що надаються нею. Дана інформація допомагає потенційному клієнту отримати позитивне уявлення про компанію, якщо маркетинг-кит розроблений у вірному напрямку.
 

Що буде у розробленому дизайні комерційної пропозиції

 
Щоб маркетинг-кит або комерційна пропозиція були ефективними та дієвими, слід розробити їх на користь компанії, для якої вони призначені. Так, команда креативних співробітників «Rocketmen» пропонує купити в Україні послугу створення маркетинг-кита, який ми розробимо не по конкретній методиці, формулі або технології, а підійдемо до питання унікально, креативно й індивідуально.
 
Підготовлений документ маркетинг-кита буде в повному обсязі характеризувати вашу компанію як переважно конкуруючу на ринку надання подібних послуг, представляти всі позитивні грані співпраці так, щоб у клієнта не виникало сумнівів, чому йому необхідно співпрацювати саме з вами. Вартість розробки такого документа від «Гагарін-студіо» варіюється в залежності від обсягу поставленого завдання. Проте ми пропонуємо купити маркетинг-кит за вигідною ціною в Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі для просування вашого бізнесу.
 

Що дізнається клієнт з розробленої комерційної пропозиції

 
Комерційна пропозиція як невід'ємна частина просування бренду
 
Ще однією складовою ефективного просування бізнесу на ринку є комерційна пропозиція. Крім того, що воно повинно бути складено грамотно і буде закликати скористатися вашими послугами або купити товар вашого бренду, комерційну пропозицію необхідно подати візуально, адже перше, що працює при ознайомленні з новим товаром або послугою - це візуальне сприйняття.
 
Існує кілька основних правил, яких ми дотримуємося при розробці:
 
читабельні шрифти
Для легкого сприйняття інформації шрифт повинен бути максимально зрозумілим і простим.
 
«Повітряна» верстка
Швидше за все прочитують вузькі рядки, тому варто розбивати подачу інформації на вузькі колонки.
 
розставляння акцентів
Інформація повинна містити лише пріоритетні фрагменти діяльності та пропонованого компанією продукту.
 
ілюстрації
Найкраще інформація сприймається з картинок, тому важливо розповідати і показувати з їх допомогою основні моменти.
 
інфографіка
У випадку з презентацією абсолютно нового продукту виручає інфографіка - спосіб передачі інформації за допомогою картинок і коментарів.
 
Вартість готового проєкту буде залежати від індивідуальних переваг замовника, тому, перш ніж узгодити всі деталі і усунути зауваження, ціну комерційної пропозиції, як і маркетинг-кита, назвати не можна.
 
«Rocketmen» гарантує якісний результат, незалежно від поставлених термінів і складності вимог щодо невисокої вартості. Команда наших маркетологів успішно розробила сотні проєктів, тому вибираючи професіоналів в Україні, варто звернутися в «Rocketmen».
 
Працюємо по всій Україні, а саме в таких містах як Київ, Львів, Харків, Дніпро, Одеса і т.д.

 

 

Комерційна пропозиція дизайн

+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашан, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Номер телефона введен неверно

* Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Які Рокетмени будуть запускати ваш бренд

Арт-директор
Маша Плотнікова
Арт-директор
суперсила суперсила
Візуальна тактика — зробить, щоб ваш бренд помітили
Працювала з брендами
pepsi nescafe microsoft subaru
Засновник та Креативний директор
Артем Беседа
Засновник та Креативний директор
суперсила суперсила
Креативна тактика — зробить, щоб ваш бренд запам’ятали
Працював з брендами
моршинська метінвест Ашан
Стратег
Олександр Катков
Стратег
суперсила суперсила
Тактика просунення — зробить, щоб ваш бренд купили
Працював з брендами
toyota visa кабмін

Варіанти запуску

Дизайн L
Дизайн XL
Адапатація
Копірайтинг
Космос, а не кейси
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • 5 років
  • 7 дизайнерів
  • 100+ проектів
  • 40 сфер
  • 20 закордонних проектів
+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашан, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Добрий ранок! Бажаєте отримати швидкий прорахунок вашого завдання?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Дякуємо за заявку!

Упс!

Что-то пошло не так и мы работает над проблемой!